دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

 مهاجمان ابری

 

 

 

 یک بازی استراتژیک و مشابه بازی کلش آف کلنز

Cloud Raiders
یک بازی بسیار زیبا و هیجانی در سبک بازی های استراتژیک و جنگی است که به تازگی جدیدترین نسخه آن در گوگل پلی منتشر شده است.این بازی از گرافیک سه بعدی بالایی بهره می برد و به گفته ی خیلی ها می توان آن را حتی با بازی محبوب clash of clans نیز مقایسه کرد! در این بازی شما در دنیای آسمانی و جزایر شناور منحصربفرد باید به جمع آوری و تقویت ارتش خود پرداخته و با متحد شدن با دوستان خود در مقابله با دشمنان خود پیروز شده و قلمرو و امپراطوری را توسعه دهید.
غارت کنید! بله، شما برای حفظ قلمرو و نیروهای خود باید پول و سکه کافی داشته باشید و وظیفه شماست که با استراتژی های خود به دهکده ها و قبایل دیگر یورش ببرید و به جمع آوری غنایم بپردازید و جواهرات آن ها را غارت کنید.این بازی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ بوده و به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه آن را با لینک مستقیم از اندروید سیتی دریافت کنید.این نرم افزار محبوب را در amirkhan6 برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

 
ویژگی های بازی Cloud Raiders اندروید :


– جمع آوری قبیله و ارتش برای جنگ و پیکار با دشمن

– جنگ های هوایی بسیار هیجان انگیز

– وجود انواع سلاح ها و توپ های گوناگون برای مقابله با دشمنان

– ایجاد بناها و قلعه های مستحکم برای جلوگیری از تجاوز دشمنان

– فراخوانی نیروهای کمکی در مواقع نیاز به صورت هفتگی

– گرافیک سه بعدی عالی با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

حرارت جنگل

 

Jungle Heat نام بازی معروف اندرویدی است که به سبک بازی پرطرفدار و معروف Clash of Clans است و دارای امتیاز بالای ۴.۶ از ۵ در گوگل پلی می باشد.در این بازی شما به همراه گروه خود در مناطق زیبای گرمسیری و جنگلی قرار دارید و اطراف شما را منابع وسیع نفت و طلا و چوب فرا گرفته و این وظیفه شماست که در مقابل دشمنان ظالم از آن ها محافظت نمایید .
در این بازی شما باید پایگاه ارتش خود را در میان جنگل داغ بنا کرده و به آموزش گروه خود بپردازید و با دیگر تیم ها به مبارزه بپردازید و برای قرار گرفتن در مقابل حمله دشمنان که به منابع شما حمله می کنند خود را آماده کنید.چه بسا شما منابع زیادی را از دست دهید و لذا باید برای پس گرفتن آنها از غارتگران به مبارزه بپردازید.این گیم اندرویدی به صورت رایگان در گوگل پلی قرار گرفته و اندروید سیتی امروز آخرین نسخه این بازی زیبای اندرویدی را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است که امیدواریم مورد پسند واقع شود.
دوستان توجه نمایید که این بازی به صورت آنلاین است و برای اجرای آن نیاز به اینترنت دارید.
این بازی برای تمامی رده های سنی مختلف حتما پیشنهاد می شود ، آن را از دست ندهید .این نرم افزار محبوب را در amirkhan6 برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

 

ویژگی های بازی Jungle Heat اندروید :

– وجو سلاح ها و تجهیزات متنوع برای مقابله با دشمنان

– امکان بنا کردن و ساخت پایگاه های نظامی مختلف مطابق میل و ارتقا اعضای گروه

– گرافیک اچ دی عالی و گیم پلی جذاب همراه با صحنه های متنوع و طبیعی

– امکان بازی کردن و رقابت آنلاین با دیگر بازیکنان دنیا

– صداگذاری مهیج و شنیدنی در حین بازی

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

 بازی اکشن

 

 

 

  Darkness Reborn یک بازی اکشن و فوق العاده جذاب میباشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۴ را به دست آورده است! تاریکی سرنوشت شما را رقم میزند! این شعاری است که در بازی تولد تاریکی به کار رفته است! اژدها آزاد شده است و اکنون تاریکی و نیروهای اهریمنی همه جا را فرا گرفته اند اکنون شما در این بازی باید در نقش یک جنگجوی قدرتمند و با اراده تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا به جنگ با این نیروهای اهریمنی بروید و سرانجام به هدف نهایی خود یعنی نابودی شوالیه تاریکی و اژدهای خشمگین برسید! سفر خود را در جهان تاریکی ها آغاز کرده و با چالش های مختلفی که پیش روی شماست مبارزه کنید، شما یک جنگجوی واقعی هستید پس این را به همه ثابت کنید و تاریکی ها را یکبار برای همیشه از سرزمین خود بیرون کنید! پیروزی با شماست! با استفاده از قابلیت مولتی پلیر بازی میتوانید با دوستان خود وارد جنگ شوید و توانایی های خود را به آنها نشان دهید. در این بازی آنلاین فوق العاده زیبا و جذاب میتوانید تیم هایی ۳ نفره تشکیل داده و در مقابل دوستان خود به بازی بپردازید.

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

 

 

 

دانلود بازی ماشین سواری کامپیوتری Shofer Race Driver : بازی Shofer Race Driver یک بازی زیبا در سبک بازی های ماشین سواری و مسابقه ای است که به تازگی برای اجرا در PC ارائه شده است. شما قبل از مسابقات می توانید یکی از ماشین های که در اختیار دارید را انتخاب کنید و سپس به وسیله آن به مسابقه با سایرین بپردازید. با پیروزی در مسابقات مختلف قادر خواهید بود تا ماشین های جدید را نیز باز کنید و با آن ها به مسابقات بروید. ماشین های جدید دارای سرعت و قدرت بیشتری خواهند بود و می توانند بر نتایج شما تاثیر بسیاری داشته باشند. همچنین برای طبیعی شدن هر چه بیشتر بازی در طول مسابقه در صورتی که برخوردی با ماشین خود داشته باشید، جزئیات آن بر روی ماشین شما قابل رویت خواهد بود و خسارت های وارد شده را به چشم خواهید دید. در بخش Career Mode شما در تعدادی از مسابقات خاص شرکت خواهید کرد که باید آن ها را با پیروزی پشت سر بگذارید تا در نهایت بتوانید عنوان kings of Street خود را حفظ کنید. همچنین حالتی با عنوان Quick Race وجود دارد که در آن قادر خواهید بود تا یک ماشین را انتخاب و سپس به هر مسابقه دلخواه خود بروید و تمامی موارد آن را نیز انتخاب کنید. در مجموع ۲۴ نوع ماشین مختلف در این بازی برای شما در دسترس خواهد بود می توانید با آن ها در ۱۵ مکان مختلفی بازی که هر کدام دارای ویژگی شب و روز هستند به مسابقه بپردازید.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394برچسب:,
ارسال توسط kaveh

دانلود بازی آنلاین Brave Trials 1.6.9 آندروید : یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های آر پی جی و اکشن از استودیوی بازیسازی IGG.COM خالق بازی های پرطرفداری همچون Castle Clash، Clash of lords و غیره برای اندروید است که نسخه اول ان چند روز پیش در مارکت اندروید به صورت رایگان عرضه گردید. در این بازی شما به صورت واقعی با دیگر بازیکنان سراسر جهان به مبارزه می پردازید و باید ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و به جمع آوری امتیاز بپردازید. گرافیک خیره کننده ی اچ دی، افکت های زیبا، اقدامات سریع و فینیشرهای مرگبار همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا یک بازی فوق العاده زیبا را تجربه کنید.اگر به بازی های استراتزیک و آر پی جی علاقه مندید و دوست دارید یکی از گرافیکی ترین و بهترین بازی های این سبک ها را تجربه کنید بازی Brave Trials را به شما پیشنهاد می دهیم که بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود.تمامی مردم شهر در کنار شما هستند و شما از نیروهای عظیم برخوردارید. باید با اقدام های سریع و دقیق به سوی دشمنان پیش بروید و آن ها را از روی زمین محو کنید. اگر مایلید به عنوان قهرمان حماسی مردم لقب بگیرید وارد بازی اندروید Brave Trials شوید و به سمت دشمنان یورش ببرید. مهارت های مختلفی در شما وجود دارد که در جریان بازی آن ها را کشف خواهید کرد

 

قابلیت های دانلود بازی آنلاین Brave Trials 1.6.9 آندروید :

مبارزه به صورت کاملا واقعی با دیگر بازیکنان جهانی

تجربه یک ماجراجویی حماسی فوق العاده برای نجات جهان

شامل انواع حالت های مختلف مبارزه برای تجربه بهترین بازی

بیش از 120 مهارت منحصر به فرد و هیجان انگیز برای شخصیت ها

گرافیک خارق العاده و صداگذاری عالی نسبت به حجم تقریبا کم خود



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 26 مهر 1394برچسب:,
ارسال توسط kaveh

 

Guardian Stone بازی جدید و سرگرم کننده با گرافیک اچ دی در سبک بازی های نقش آفرینی (Role Playing) از استودیوی NHN Entertainment Corp برای اندروید است که تا به امروز +50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و روزانه ان را بازی می کنند! در این بازی شما در نقش صدها قهرمان مختلف قرار می گیرید که می بایستی به افراد متجاوزی که به شهر حمله کرده اند حمله کنید و ان ها را یکی پس از دیگری نابود سازید! 65 نگهبان منحصر به فرد را جمع اوری نمایید و از ان ها در نبردهای حماسی خود استفاده کنید! تیمی قدرتمند از نگهبانان قوی از اورک ها، تایتان ها، و اژدهاها را تشکیل دهید و پا به به یک دنیای فانتزی وسیع برای نابودسازی دشمنان بگذارید! اگر از علاقه مندان به بازی های RPG آندروید هستید و دوست دارید یکی از زیباترین های این سبک را تجربه کنید تحت هیچ شرایطی Guardian Stone : SECOND WAR را از دست ندهید چرا که تمامی افرادی که بازی را از پلی استور دانلود کرده اند از دانلودش پشیمان نبوده اند!

 

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی Guardian Stone اندروید :

- بیش از 65 نگهبان منحصر به فرد با قدرت های خاص برای جمع کردن
- بیش از 100 نوع از تاکتیک ها و فن های مختلف برای نابودسازی دشمنان
- امکان تشکیل اتحاد با دوستان برای بهبود قدرت و نابودی سریع تر دشمنان
- رقابت تن به تن با کاربران انلاین سراسر جهان برای افزایشس امتیاز و قدرت
- کاوش ده ها مورد از جهان های زیبا و ملاقات با شخصیت های مختلف
- گرافیک اچ دی خیره کننده با صداگذاری مهیج + ویژگی های منحصر به فرد دیگر



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 22 مهر 1394برچسب:,
ارسال توسط kaveh

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.